Häiriötiedotteet

Konesalipalveluissa häiriötilanne (Korjattu)

S1 Networksin osa konesalipalveluista on alhaalla.
Vikatilanne on paikallistunut valokuituvikaan runkoyhteydessä.

Selvitämme tilannetta parhaillaan.

 

 Päivitys klo 3.37: Palveluissa ei havaita enää hälytyksiä. Pyydämme olemaan yhteydessä mikäli palvelussanne on vikatilanne päällä:

 

Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa : puh. 020 7345 750 tai sähköpostilla support@s1networks.fi 

 

Pahoittelemme häiriötä!

 

 

 

 

 

Espoon Leppävaaran alueella häiriö (korjattu)

Leppävaaran ja Perkkaan ympäristössä on paikallinen häiriö, joka alkoi klo 12:22.

Asentaja on matkalla paikanpäälle tutkimaan vikaa. Päivitämme tietoa pikimmiten korjauksen edetessä.

Päivitys 13:10: Paikallisessa keskuksessa oli osittainen sähkökatko, joka tiputti osan verkkolaitteista. Sähköt ovat palanneet ja yhteydet ovat taas linjoilla. Lyhyitä katkoksia saattaa vielä tulla, kun siirrämme yhteydet paremmin varmennetun reitittimen perään.

Päivitys 15:00: Kaikki alhaalla olleet yhteydet ovat palautuneet ja siirretty uuden reitittimen taakse, joka on varmennetun sähkönsyötön parissa.

Mikäli oma yhteytenne ei katkon jäljiltä toimi, pyydämme käynnistämään verkkolaitteet uudestaan.

Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa : puh. 020 7345 750 tai sähköpostilla support@s1networks.fi

Pahoittelemme häiriötä!

Tiedote tilinumeron ja laskutusjärjestelmän muutoksista

Tiedote tilinumeron ja laskutusjärjestelmän muutoksista

Hyvä asiakkaamme, otamme käyttöön uuden laskutusjärjestelmän alkaen 1.2.2024, joka parantaa palveluidemme tehokkuutta ja asiakaskokemusta. Uuden laskutusjärjestelmän myötä, myös pankkitilinumeromme vaihtuu.

Pankkiyhteystietomme ovat jatkossa seuraavat

IBAN: FI27 XXXX XXXX XX07 00
BIC: OKOYFIHH
Pankki: OP

Pyydämme ystävällisesti päivittämään maksutietonne ja varmistamaan, että tulevat maksut suoritetaan oikealle tilille.

Muutokset eivät koske vanhoja Welcom Netin asiakkaita.

Huomaathan, että uuden järjestelmän myötä laskut saattavat näyttää erilaisilta kuin aiemmin. Pyydämme kiinnittämään erityistä huomiota laskujen ulkoasuun ja varmistamaan, että ne vastaavat odotuksianne. Mikäli kohtaatte epäselvyyksiä laskuissanne tai tarvitsette lisätietoja, olkaa rohkeasti yhteydessä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,

S1 Networks Oy

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä

Runkoverkon huoltotyöt tiistaisin 31.10, 7.11, 14.11 ja 28.11 klo 23:00 – 06:00

Arvoisat asiakkaat,

Haluamme ilmoittaa teille suunnitelluista runkoverkon huoltotöistä, jotka toteutetaan tiistaisin seuraavina päivinä: 31.10, 7.11, 14.11 ja 28.11. Huoltotyöt alkavat klo 23:00 ja päättyvät klo 06:00. Tämän aikavälin aikana on kohonnut riski katkoksille, vaikka pyrimme minimoimaan ne mahdollisimman hyvin.

Huoltotöiden tarkoitus:

  • Päivitämme runkoverkkoamme 100 Gbit/s nopeuteen.
  • Päivityksessä uusimme laitteita, joka takaa nopeat ja luotettavat tietoliikenneyhteydet

 Aikataulu ja mahdolliset katkokset:

  • Tiistaisin 31.10, 7.11, 14.11 ja 28.11.
  • Klo 23:00 – 06:00.
  • Mahdolliset katkot ovat lyhyitä, enintään 10 minuuttia kerrallaan.

Kiitämme teitä ymmärryksestänne ja kärsivällisyydestänne. Mikäli teillä on kysyttävää tai tarvitsette lisätietoja, asiakastukemme on valmiina auttamaan teitä.

Tavoitteenamme on tarjota entistä parempaa palvelua ja luotettavia tietoliikenneyhteyksiä. Kiitos, että valitsitte meidät kumppaniksenne.

 

Ystävällisin terveisin,
S1 Networks

Telian runkoverkossa oli häiriötilanne, joka alkoi 12:55 (korjattu)

Häiriö vaikutti osaan asiakkaidemme yhteyksistä. Vikatilanne kesti n. 10 minuuttia. Vian syytä selvitetään vielä Telian kanssa.

Mikäli ongelmia vielä esiintyy, suosittelemme käynnistämään lähiverkon aktiivilaitteita uudestaan. Mikäli yhteydet eivät edelleenkään toimi, pyydämme olemaan yhteydessä tekniseen asiakastukeemme, 020 7345 752 / support@s1networks.fi. Vikailmoituksen voit tehdä 24/7 numeroon 020 7345 753.

Pahoittelumme häiriöstä!